من وتوپرشین
من وتوپرشین
آنچه شما خواسته اید دراين سايت

 

مجموعه سری اول

ای که بادردمحبت زندگانی میکنی     روزگارت خوش که عیش جاودانی میکنی

 

عشق یعنی سخن دل گفتن     به اشاره به کنایه به مجاز

عشق یعنی تو مر امیرانی      من به صدحوصله میآیم باز

 

عاقبت مادرقمارزندگانی باختیم

           بس که تکخال محبت برزمین انداختیم

 

توصمیمی ترازآنی که دلم می پنداشت

                 دل توباهمه آیینه هانسبت داشت

توهمان ساده دل سبزنجیبی که خدا

               درمیان دل پاکت صدف آینه کاشت

 

بوسه یعنی لذت دلداگی   لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ماشدن   لحظه ای با دلبری تنها شدن

                   بوسه آتش میزند برجسم وجان

                  بوسه یعنی عشق من بامن بمان

 

سوختن با تو,به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گرچه خاکسترم وهمسفربادولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد

 

اگریارمرا دیدی به خلوت    بگوای بی وفای بی مروت

غمم دادی وغمخوارم نکردی    سروکارت به فردای قیامت

 

این ناز که میکنی خریدن دارد     این دل به هوای توتپیدن دارد

این قصه شبیه بهترین خاطره هاست    هرروزبرای من شنیدن دارد

 

آرزودارم بهاران مال تو    هرچه شاخه یاس خندان مال تو

گرچه درویشان تهی دستند ولی     ساده بودنهای باران مال تو

 

اگردرمسیررودخانه صخره وسنگ نباشدصدای آب قشنگ نیست..پس ازصخره های

مسیرزندگیت غمگین نباش.....

 

باران رحمت خداهمیشه میبارد,تقصیرماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم

 

درباره درخت بر اساس میوه هایش قضاوت کن نه بر اساس برگهایش...

 

سحراز مزرعه عشق تو بیدار شدم   من چه کردم که به عشق توگرفتارشدم

حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست   سرعقل آمده هربنده که دیوانه توست                

 

طالب پروازهستم,مقصدم چشمان توست  

                      یاس پرپرگشته من ,مرهمش دستان توست

بودنم بابودنت معنای دیگر می دهد

                       چاره حال خرابم آن لب خندان توست

 

کاش فاصله ها مثل سیاهی مداد بودن که بتوان هنگام دلتنگی آنهاراپاک کرد....

 

درباغ دلم یک گل شاداب ندارم

از لذت  دیدار شما خواب  ندارم

صددفترصدبرگ پرازشعرسپیداست

درشان شما یک غزل ناب ندارم

 

زندگی آنقدرطولانی نیست که هرروز بتوان مهربانی را عقب انداخت

 

گاه گاهی به یادت غزلی میخوانم

              تانگویی که دلم غافل ازآن عهدووفاست

خوبرویان همه گربا دل من خوب شوند

              خوب من با همه خوبان,حساب تو جداست

 

کاش می شد همچو آواز خوش یک دوره گرد.....

زندگی را بار دیگر با عزیزان دوره کرد.......

 

همه برایم دست تکان دادند,اما ایکاش دستی بود که تکانم میداد

 

با من ای دوست اگرخوب اگربدباشی

                 تپش حس من اینست که باید باشی

 

برای تا ابد ماندن باید رفت.....گاهی به قلب کسی,گاهی زقلب کسی

 

آنقدرعشق تورا دردل خود جای دهم

      تاخجالت زده آیی وبگویی که بس است

 

هردم به بهانه ای تورا یاد کنم    افسرده دلم به یاد توشادکنم

بی تو دل من کلبه ویرانه بود      با عشق تو این خرابه آبادکنم

 

در محکمه عشق کنم ازتوشکایت

گویم که مراکشت همه عهدووفایت

لبخندز این چهره من برد صدایت

آواره مرا کرد همه مهر و صفایت

 

به چشمانم گفتم برات اشک نریزه   دل گفت ببار خاطرش خیلی عزیزه

 

دنیارو خیلی کوچیک میبینم که بخوام بگم "یه دنیا دوست دارم"

 

من تورو فقط 15تادوست دارم....اندازه 7 دریا,7آسمون,1دنیا.....

 

دیوانه را محبت آرام میکند,مارامحبت تو دیوانه...

                                                                      

×××××××××××===========================

 میگن باران مظهردلتنگیهای عاشقانه است,ببین چیکار کردی با دلم

که توآسمونش برف میباره.....

 

اگه دیدی گوشه قلبت سنگینی میکنه..منو ببخش گوشه نشین قلبتم..

 

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است پخش زنده نگاه زیبای توست.

 

ترک ما کردی بروهم صحبت اغیارباش

پیش ماچون نیستی باهرکه خواهی یارباش

 

به بزرگترین عشق در کوتاهترین جمله ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ

برای تو بهترین کسم مینویسم"دوستت دارم"

 

توزندگی بعضی چیزابزرگ,بعضی چیزاکوچیک,بعضی چیزا ساده,بضی چیزا هم مهم هستن.....بزرگ مثل عشق,کوچیک مثل غم,ساده مثل من,مهم مثل تو

 

کاش بدونی نبودنت یا تاابدندیدنت,بهونه ای نیست برای از یادبردنت.....

 

زودباش از قلبت یک کپی بگیر...چون میخوام اصلشو بدزدم.

 

صبح که چشماتو باز میکنی بدون که یه نفر به شوق دیدن تو دیشب چشماشو نبسته

 

می دونی امروز چه روزیه؟زیاد فکرنکن امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده

 

عشق یعنی وقتی میخوای برسونیش رادیوپیامویاز کنی بینی کدوم مسیر پر ترافیک تره

 

کاش قطره اشکی بودم که درچشمانت متولد میشدم,برگونه هایت زندگی میکردم

وبرلبانت میمردم تابدانی چقدرعاشق تو هستم

 

هوس بازان کسی راکه زیبا میبینند دوست دارند

اماعاشقان کسی راکه دوست دارندزیبا میبینند....

 

دنیا مثل بازی گل یا پوج میمونه..با تو گل,بی توپوچ

 

زندگی دوچیز به من آموخت:آرزوی مرگ و مرگ آرزو

 

از قدیم ندیم گفتن واسه کسی بمیر که واست تب کنه....

چه پرتوقع بودن قدیمیا

 

اگه یه روز دیدی تمام درختای کوچه و محله رو بریدن اصلا غصه نخور

چون هنوز منو داری که بهم تکیه کنی.....

 

میخوام اسم تورو باصابون رو ابرا بنویسم تا وقتی بارون میباره همه کف کنن....

 

هیچ فکرکردی اگه هرماه قبض کارکرد دلمونو میدادن کدوم یکی از ما عاشقتر بودیم

 

درمدرسه زندگی توکلاس دنیا سر زنگ املا یادمان باشد برای محبت تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبتها کم نشود

 

شرط دل دادن دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشد یکی دودل...

 

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو    تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو

 

حدیث عشق من وتوحدیث ابر بهاریست

تو از قبیله لبخند من از قبیله اندوه

تو از سپیده و نوری من از شقایق سرخ

فضای فاصله صدآه فضای قاصله صدکوه

 

#########؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

مجموعه سری سوم

زندگی را دوست دارم نه در قفس؛بوسه رادوست دارم نه در هوس؛

تورا دوست دارم تاآخرين نفس...

 

                            

توی آسمون دنیا هرکسی ستاره داره      چراوقتی نوبت ماست آسمون جایی تداره

 

دنیارومی بینی؟وقتی یکی رو دوست داری اون دوست نداره؛وقتی یکی تورو دوست داره تو دوستش نداری؛وقتی هم که دونفرهمدیگرو دوست دارن به هم نمیرسن...

 

به یه فرشته گفتم برو معشوقمو ببوس؛رفت ووقتی برگشت دیدم چشاش اشک داره و گریه کرده.ازش ژرسیدم معشوقمو بوسیدی/با ناراحتی جواب داد دوتا فرشته نمیتونن همدیگرو ببوسن...

 

یکی درآرزوی دیدن توست      یکی در حسرت بوسیدن توست                               

من عاشق ولی بی ادعایم       تمام هستیم خندیدن  توست

 

یادم باشد ویادت نرود که همه مابرای یک بار ایستادن هراران بار افتاده ایم...

 

چقدر سخت است که منتظر کسی باشی که هیچوقت فکرآمدن نیست...

 

قشنگترین لحظاتو کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظاتو ازتو بگيره...

 

سراغ کلبه مارا کسی جز غم نمیگیرد                                                                  خوشا روزی که غم هم گم کند ویرانه مارا

 

شاخه گلت سالها بود درمیان دفترت خوابیده بود,با اجازت امروز بیدارش کردم...

 

درخلوت من نگاه سبزت جاریست    این قسمت بی تو بودنم اجباریست

 

باید از آرامش گلها گذشت   شادمان چون لحظه دیدارشد                                        بهترین تسکین دل این جمله است  باید از ژیوند تو سرشار شد

 

تاتویی درخاطرم؛با دیگران بیگانه ام     با خیالت همنشینم؛گوشه ای زندانیم

 

پیری آن نیست که برسر بزند موی سفید                                                              هرجوانی که به دل عشق ندارد پیراست

 

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا     بیوفا؛حالا که من افتاده ام ازپا چرا

 

غرور منکه به سختی به کوه میمانست؛گمربه کشتن خودبست وخاک پای تو شد        دلم که به همه بیگانه بودویارنداشت؛چه دید درتو که اینگونه اشنای تو شد

 

خزان بنشست و گل با بادها رفت     چه آسان میشود با یادها رفت

 

گل یخ در زمستان توهستم      اسیر ناز چشمان تو هستم                                     مرا پرپر نکن در بی وفایی         که من مشتاق مژگان تو هستم

 

از دوست چه می ماند درآینه فردا     جز حرف دل انگیزش درخاطره ای زیبا

 

در سکوت دادگاه سرنوشت              عشق برما حکم سنگینی نوشت                    گفته شد دلها زهم باید جدا               وای بر این حکم و این قانون زشت

 

هیچ وقت مغرور نشو؛برگها وقتی میریزند که تصور میکنند طلا شده اند

 

کاش غرورم را که درپستوی سادگیم نهان بود می یافتی                                          اماتو این سادگی را بهانه ای قراردادی برای شکستن غرورم

 

عمری است که با سادگیم خودارم   درویش صفت نغمه یاهو دارم                             ای عشق بیا مشتری جانم باش     در سینه دلی به شرط چاقو دارم

 

چندیست زیاران قدیمی خبری نیست   ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست                   چشمم به درو گوش به زنگ ودل تنگم   در کوچه تنهایی ما گذری نیست

 

زیر باران بیا قدم بزنیم   حرف نشنیده ای بهم بزنیم                                               چتر را تاکنیم و خیس شویم   لحظه ای پشت پا به غم بزنیم

++++++++++###############################+++++++++++

مجموعه سري چهارم

بنويس با خط الماس رو تن نازك شيشه

كه بدون نور چشمات شب من سحرنميشه

 

توكه آهسته ميخواني قنوت گريه هايت

ميان  ربناي سبز دستانت دعايم كن

كه محتاج دعاي جمله يارانم

 

تو ويترين زندگي به عروسكي نگاه نكن كه مال تو نيست...

چون اون فقط وسوست ميكنه كه اونيو كه داري از دست بدي.

 

در مهرباني همچون باران باش كه در ترنمش

علف هرز و گل سرخ يكيست.........

 

كاش وقتي آسمان بارانيست/چشم را با اشك باران تر كنيم

كاش وقتي كه تنها ميشويم/لحظه اي هم ياد يكديگر كنيم

 

با یه قامت شکسته،با نگاهی مات و خسته

سرشو برده تو شونش،یه نفرتنها نشسته

توی تنهاییش یه درده،جای پای قلبی سرده

گل سرخی بوده اما،دیگه پژمرده و زرده

فارغ از دیروزو فرداش،غرقه  تو دریای درداش

حسرتش یه عشق نابه،که وفا کنه به عهداش...

 

ما میرویم،عشق می ماند،پس عاشق باش تا بمانی...

 

اس ام اس زدم ازت خداحافظی کنم،اگه خوبی یا بدی حلال کن.آخه من فردا برای

همیشه دارم میرم کره ماه تا بتونم تا ابد دورت بگردم

 

میدونی حکمت اختراع سرسره واسه آدما چی بوده؟

میخوان از بچگی به آدم یاد بدن که صعود چقدر سخته و سقوط چقدر آسون...

 

بوسه تنها تصادفی است که پلیس هیچ دخالتی درآن ندارد

وآغوش تنها پارکینگی است که جریمه ندارد.میای تو پارکینگ تصادف کنیم؟

 

عشق تنها  خطای فاحش یک فرد در تمایز یک آدم معمولی بادیگر آدمهای معمولی است

 

در اتوبان زندگی وقتی  تابلوی وجودتو رو می بینم از سرعتم کم میکنمو

به درجه بنزین تحملم چشم میدوزم...

 

به دنبال کسی باش که حتی اگردر ساده ترین لباس دنیا بودی حاضرباشد

تورا به همه نشان دهد و بگوید:"این دنیای من است."

 

این اس ام اس از کشور عشق،شهر مهر،خیابان وفا،محله مصفا،پلاک محبت،

طبقه رفاقت،زنگ صداقت اومده تا بهت بگه "دوستت دارم"

 

شبی از سوز دل گفتم قلم را    بیا بنویس غمهای دلم را

قلم گفتا برو بیمار  عاشق        ندارم طاقت این بار غم را

 

به لبخندی مرا از غم جدا کن    مرا از بی کسی هایم رها کن

اگر مردن سزای عاشقان است    برای مردنم هر شب دعا کن

 

فاصله تابش خودرا با دیگران تنظیم کن،خداوندخورشیدرا درجایی نهادکه

گرم کند ولی نسوزاند.....

 

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست

                               هر که را باشد توکل،کار او دشوار نیست

 

هرکی دلتو شکوندصداشودرنیار،یه روز دلش میشکنه صداش درمیاد.

 

سرم خاک کف پای رفیق است     دلم مجنون صحرای رفیق است

بهشت ارزانی خوبان عالم          بهشت من تماشای رفیق است

 

آنقدر زجر کشیدم ز جهان سیر شدم

                                      صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم

 

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده 

                                بلور قلب کوچکم زدوریت ترک زده

 

کاش قلبها وسعت میگرفت     شمع با پروانه الفت می گرفت

کاش  توی  جاده زندگی        خنده هم از گریه سبقت میگرفت

 

زندگی شوق رسیدن به همان فرداییست

که نخواهد آمد

تونه در دیروزی ونه در فردایی

ظرف امروز پر از بودن توست        زندگی را دریاب.....

 

اگه یه روز فروختمت ناراحت نشو من ادم فروش نیستم گل فروشم...

 

اگر دیدی یک پروانه روی سرت نشسته هیچ وقت آن را نپران چون آدرس

بهترین گل دنیارا به او دادم

 

ای کاش عشق نبود،اگر هم بود یکی پیدا میشد که باورش کنه

نه اینکه به عشق شک کنه...

++++++++++++++#######################+++++++++++++++++

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:اس ام اس عاشقانه, توسط محمدصیرفی